Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tradiční versus moderní výchova dětí ke stáří a její dopady na společnost
DOBALOVÁ, Iveta
Bakalářská práce se zabývá rozdíly mezi tradiční a moderní výchovou dětí ke stáří a jejími dopady na společnost. V teoretické části se věnuji tradičnímu vícegeneračnímu soužití a dnešní moderní rodině, kdy už senioři nejsou součástí úzké rodiny, ale jsou-li soběstační, žijí sami, nebo v různých sociálních zařízeních. Práce pojednává o úctě k seniorům, mezigenerační solidaritě a chování dětí k seniorům. Praktická část zahrnuje výzkum na základě dotazníkového šetření, kde zjišťuji názory seniorů a rodičů k dané problematice.
Facility management jako integrovaný systém správy majetku
Roudná, Veronika ; Macek, Daniel (oponent) ; Kuda, František (oponent) ; Michna, Tomáš (oponent) ; Tichá, Alena (vedoucí práce)
Disertační práce řeší facility management jako integrovaný systém správy majetku a předkládá metodický návod, jak vyhodnocovat míru přínosu facility managementu pro firmu. Facility management řídí podpůrné procesy hlavního businessu a je chápán jako nezbytný finanční náklad pro fungování firmy. Zpracovaná literární rešerše se zabývá definováním facility managementu v obecném pojetí, popisuje aktuální stav statistickými daty a výstupy z uskutečněných dotazníkových šetření. V práci jsou uvedeny rozdíly v chápání facility managementu v různých zemích EU, tuzemsku a je provedena SWOT na posouzení facility managementu v ČR a v Litvě. Hlavní výzkum práce se podrobně zabývá vyhodnocováním ukazatelů míry naplňování uskutečňovaných podpůrných procesů. Disertační práce definuje matematický model pro vyhodnocení přínosů facility managementu a stanovuje způsob výpočtu. Na vybraný vzorek dat je aplikován navržený výpočtový model a ověřena funkčnost modelu.
On-line marketingová komunikace
Vybíhal, Tibor ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „On-line marketingová komunikace“ je návrh na zlepšení on-line marketingové komunikace vybrané společnosti podnikající v informačních technologiích. V části literární východiska jsou vymezeny nejdůležitější pojmy a metody. V analytické části je charakterizován vybraný podnik, dále je analyzováno makroprostředí, mikroprostředí, marketingový a komunikační mix vybraného podniku a následně je prováděno dotazníkové šetření. Na základě získaných poznatků jsou závěrem vypracovány konkrétní vlastní návrhy pro zlepšení on-line marketingové komunikace vybrané společnosti.
Nákupní atmosféra ve vybrané maloobchodní jednotce.
MILAN, Jan
Hlavním cílem diplomové práce je provedení analýzy nákupní atmosféry u vybrané maloobchodní jednotky z pohledu českého spotřebitele a zpracování doporučení pro její případné zlepšení. Hlavní metodou zvolenou pro sběr dat bylo dotazníkové šetření. Vybranou maloobchodní jednotkou pro výzkum byl zvolen Electro World České Budějovice. Analýza nákupní atmosféry maloobchodní jednotky Electro World České Budějovice prokázala, že většina zákazníků ji vnímají pozitivně. To můžeme potvrdit a dokázat tím, že se zákazníci vracejí do této prodejny a opakovaně zde nákupují.
Návrh marketingového mixu
Nevrlá, Lenka ; Zdražil, Tomáš (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením marketingového mixu konkrétního podnikatelského subjektu. Porovnává teoretické poznatky jednotlivých prvků marketingového mixu se skutečností. Analyzuje vnější i vnitřní prostředí subjektu a vyhodnocuje dotazníkové šetření zaměřené na nalezené problémy jednotlivých prvků marketingového mixu. Výsledek tvoří konkrétní návrhy na zlepšení současného stavu marketingového mixu.
Perspektivy franchisingu v oblasti faremní produkce
KALTOUNKOVÁ, Jana
Cílem této práce bylo posoudit dosavadní zkušenosti franchisorů a franchisantů v oblasti faremní produkce v České republice. Výzkum probíhal kvalitativně formou standardizovaných rozhovorů u franchisorů a kvantitativně formou dotazníkového šetření u franchisantů.
Kvalita osiv obilnin v České republice
BENKOVÁ, Ludmila
Kvalitní rozmnožovací materiál je tvořen na poli. Vždy se jedná se o vztah semen a prostředí, který je ovlivněný agrotechnikou. V rámci České republiky byly odebrány vzorky certifikovaných osiv obilnin u vybraných zemědělců, zemědělských družstev a zemědělských společností, které byly následně analyzovány. Všechny uvedené vzorky osiv sklizně roku 2013 odpovídaly legislativním požadavkům. Pojem kvalita osiva je pro mnohé subjektivně vnímaným pojmem. Pomocí dotazníkového šetření bylo v miniprůzkumu zjištěno, jak pěstitelé vnímají nabídku i kvalitu certifikovaných osiv. Současně podle poskytnutých dat od Ústředního kontrolního a zkušebního ústavu zemědělského byla provedena analýza skutečné potřeby bioosiv obilnin v České republice, která neodpovídá reálné nabídce bioosiv. Současná situace v oblasti kvality certifikovaných osiv a nabídky bioosiv představuje výzvu ke zlepšení a do budoucna uskutečnění potřebných legislativních změn.
Podpora prodeje ve vybrané maloobchodní jednotce
CINÁDROVÁ, Veronika
Úvodní část této práce je věnována studiu teoretických východisek. Na úvod je popisován obchod, jeho historie, význam, členění a funkce. Dále je vylíčena marketingová komunikace, ve které je charakterizován komunikační proces a jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Mezi současné nástroje marketingové komunikace patří reklama, podpora prodeje, osobní prodej, Public Relations a přímý marketing. Podpora prodeje jako téma této práce, podporuje nákupní chování spotřebitele a to zejména na krátkou dobu. Řadí se sem například kupóny, vzorky výrobků, cenově výhodná balení, spotřebitelské soutěže, ochutnávky apod. V praktické části je prováděn terénní výzkum, který se uskutečňuje v maloobchodní jednotce BILLA. Prostřednictvím dotazníkového šetření jsou dotazováni zákazníci této maloobchodní jednotky a dotazníkové šetření probíhá osobně. Cílem této práce je výzkum zaměřený na používané formy podpory prodeje. Nakonec jsou zhodnoceny výsledky z výzkumu a stanoveny návrhy na zlepšení.
Chráněné označení "České pivo" a jeho pozice na tuzemském trhu
POLANECKÝ, Lukáš
Předmětem diplomové práce Chráněné označení ?České pivo? a jeho pozice na tuzemském trhu bylo prostřednictvím dotazníkového šetření zmapovat povědomí české populace o označení výrobků značkou ?České pivo?. V diplomové práci bylo pojednáno o jednotlivých chráněných označení s uvedením legislativních předpisů, které tyto chráněné označení definují a uvádějí v platnost. Byly zde uvedeny specifické požadavky pro udělení chráněného zeměpisného označení (CHZO) ?České pivo?, s uvedením požadavků na jednotlivé suroviny, technologii výroby a kontrolu výrobků nesoucích tuto značku. V praktické části práce bylo provedeno dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zmapovat povědomí české populace o CHZO ?České pivo?. Z dotazníkového šetření vyplynulo, že zhruba polovina zúčastněných respondentů má povědomí o používání označení ?chráněné zeměpisné označení?. Více než polovina respondentů označení ?České pivo? nezná a jen 10 % respondentů vědělo, že označení ?České pivo je chráněné zeměpisné označení Evropské unie, jehož účelem je zachovat dobré jméno a kvalitu piva vyráběného na území České republiky. Zejména význam tohoto označení, proč jej některé pivovary zavádějí a proč o něj žádají, se zdá být pro občany známý a zřetelný. Ale představu o samotné specifikaci výrobků s označením ?České pivo? měla jen polovina respondentů. Z dotazníkového šetření je zřejmé, že občané České republiky by měli být více informováni o podstatě zavádění chráněných označení obecně, ale také by měli být lépe seznámeni s jednotlivými specifiky užívaných označení. Je snahou nejen našich potravinářských výrobců, ale také obchodníků, aby byli spotřebitelé seznámeni s významem a propagací výrobků, které jsou vyrobeny v České republice, z tuzemských surovin a tradičními postupy. Za pozitivní impuls nejen dotazníkového šetření, ale také jako podnět pro výrobce potravin, obchodníky a další subjekty, lze vnímat ?spotřebitelské chování? většiny respondentů, kdy převážná část dotazovaných ? 82 %, by při nákupu dala přednost výrobku s označením ?České pivo?.
Hodnocení a motivace zaměstnanců ve vybraném podniku
STANĚK, Aleš
Hlavním cílem mé bakalářské práce na téma: ,,Hodnocení a motivace zaměstnanců ve vybraném podniku" je analýza současné situace a následný návrh případných změn. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na poznatky z odborné literatury. Tato část popisuje motivaci, motivační faktory, jak by měl probíhat hodnotíci rozhovor, metody hodnocení a další důležité pojmy. Praktická část obsahuje charakteristiku a historii podniku, současný motivační programu a systému hodnocení. Následují výsledky dotazníkového šetření. Na základě těchto výsledků jsou navržena doporučení ke zlepšení pro konkrétní společnost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.